スポンサーサイト
この記事のURL | スポンサー広告 | top ▲
Everbody's leaving........
日本語は[read more]から。

School has started. Im gonna have busy Monday this semester. 13:30~19:30, no break. New Asia→Chung Chi→Central. Really, tired. But I went out with my friends from the States who are leaving tomorrow. They were in my Putonghua class(Their performance was much better than mine). We just got the last dinner together.

My Taiwaneese and Indian friends are leaving too. German is leaving on Sunday, and Danish on the 22nd.

This makes me really sad. We did a lot together. I dont know when we can meet each other again. Next life? lol I hope they had fun here.

New people are coming though. Ive already met a girl from Hawaii. Its really interesting coz my host father is also from Hawaii. And a boy from somewhere from the States. He is gonna work in Seattle. How nice!

Last semester was crazy fun for me. Sooooooo many kwel people. Good luck to u guys!! Im gonna see u soon.

I hope that this semester is gonna be as crazy as the last one!



CLICK! 学校が始まりました。月曜日はくそ忙しくなります。1時半から7時半まで休みなし、新亜、崇基、中央の移動。とっても疲れました。でもご飯を食べに行きました。明日アメリカに帰ってしまう友達とともに。彼らは私のチャイ語のクラスにいました。(私よりチャイ語うまいよ)香港での最後の晩餐を共にしたわけです。

台湾とインドの友達も明日帰ってしまいます。ドイツ人は今週の日曜、デンマーク人は22日に帰ってしまいます。

これはかなり悲しいことです。たくさんのことを彼らとしました。次はいつ会えるんでしょうか。来世ですか?w彼らがここで楽しい時間を過ごしたことを祈ります。

だけど、もちろん新しい人も来ました。ハワイ出身の女の子に出会いました。私のホストファザーもハワイ出身です。アメリカのどっかから来た男の子にも出会いました。彼はシアトルで働くそうです。わお。

前期はマジ狂ってるくらい楽しかったです。とってもたくさんのクレイジーguys。お前らみんな頑張れよ!!

今期も前期と同じくらいクレイジーになりますように・・・★



CLICK!
スポンサーサイト
この記事のURL | people | comments(4) | trackbacks(0) | top ▲
Back | Top Page | Next
COMMENTS

ブログにコメントいただいてたの気付かなくてごめんなさ~い!
livedoorは新規コメントの有無が表示されないのよー。
てかあなた!英語もできちゃうナイスな女だったのね!尊敬するわー
2007/01/10 16:22  | URL | キャル子 #-[ 編集/削除]
承認待ちコメント
このコメントは管理者の承認待ちです
2007/01/10 22:10  | | #[ 編集/削除]

阿部ちゃんがクレイジーだからきっと今期もクレイジーになるでしょう。
2007/01/10 23:11  | URL | hiroaki #DEn/WaYs[ 編集/削除]

キャル子さん
さすが粉飾決算だけありますねwいえいえとんでもないです。英語できるってだけで他に何の能力もないただのペンギンですw

to kanako
Yes, it is very sad. Meeting new people always has saying goodbye. I hope that ur friends had fun in Japan. U guys have to a lot of crazy stuff together b4 they leave!

ひろあき。
そうなるといいな~。今期はしのに助けてメール送らなくてすむようにしますねw
2007/01/10 23:37  | URL | あべ #-[ 編集/削除]
top ▲
POST A COMMENT















管理者にだけ表示を許可する


top ▲
TRACK BACKS


FC2ブログユーザー専用トラックバックURLはこちら
top ▲
| Top Page |
