この記事のURL | スポンサー広告 | top ▲
Back in HK
日本語は[read more]から。

Now Im back in HK, in my room on the campus. I spent 3 weeks in Japan, with my family and friends. Before the break, I thought it is a long break, but its not anymore! lol The school starts on Monday, and I do not know which classrooms to go yet. The Christmasn and the new year with my family was really nice. Eat and sleep....we were like pigs. No wonder I put some weight on.

I took a taxi to go back to the school, When it came to the place which is really familiar to me, I was kinda relieved. I feel like everything in Japan was a dream now. But when I was in Japan, I felt just the opposite.

Anyway, the break is over! I have to concentrate on studying!....I'll try!!



CLICK! さて、香港に戻ってきました。キャンパス内にある私の部屋に。3週間を日本で過ごしました。友人や家族とともに。休みの前は長い休みだと思っていたけど、今となってはそうでもありません。学校は月曜日から始まります。だけど教室がどことかまだ知りません。家族と過ごすクリスマスや正月はとてもよかったです。食っちゃ寝です。いわゆる。飛べない豚は・・・・!!まぁ太りましたよ普通に。

学校に帰るのにタクシー使ってやったぜ。見慣れた場所に来ると何だかほっとしました。今となっては日本であった出来事が全て夢のようです。でも日本にいるときは逆のことを感じてました。

どのみち、お休みはもう終わりです。勉強に集中!!・・・・しようとつとめます。



CLICK!
クリックするとランキングがあがる仕組みです。実は。あまりにも宣伝してなかったため、いまだに圏外ww
この記事のURL | travel | comments(5) | trackbacks(0) | top ▲
Back | Top Page | Next
COMMENTS

こっちは 雨の中 成人式をやってたよ
2007/01/07 23:13  | URL | ピロコ #-[ 編集/削除]

どうも自分のブログに足を運んでくれたみたいで。
自分めっさ英語弱かったり。。。(笑)
自分も来させて頂きます。
2007/01/07 23:25  | URL | メガネにーやん #-[ 編集/削除]

お母ちゃん。
雨の成人式は振袖とかかなり大変そうだ。去年は雨降らなくてよかったぽ。でもあれからもう1年経つのかとか思うと時間が過ぎるのは早いぽ~。

メガネにーやんさん。
こんにちは。ぷうのところからとんだんだと思いますwwこめんとありがとうございます。ブログはなるたけ二言語で更新するんで日本語だけ読んでくださいww
2007/01/08 01:19  | URL | あべ #-[ 編集/削除]
承認待ちコメント
このコメントは管理者の承認待ちです
2007/01/08 07:23  | | #[ 編集/削除]
承認待ちコメント
このコメントは管理者の承認待ちです
2007/01/08 11:05  | | #[ 編集/削除]
top ▲
POST A COMMENT















管理者にだけ表示を許可する


top ▲
TRACK BACKS


FC2ブログユーザー専用トラックバックURLはこちら
top ▲
| Top Page |
